Kurs manager gastronomii

Jako zajęty właściciel restauracji, może być kuszące, aby pominąć ten krok lub przekazać go swoim menedżerom. Jednak orientacja i spotkanie nowych serwerów twarzą w twarz to długa droga do budowania kultury pracy, która zachęca pracowników do długotrwałej pracy. Oto niektóre tematy, które możesz omówić:
Misja i historia firmy - jako właściciel masz możliwość podzielenia się misją restauracji z nowymi pracownikami. Przekazując informacje o tym, co oznacza twoja firma i wartościach, które chcesz utrzymać, możesz stworzyć efekt spływu. Byłbyś zaskoczony, jak często serwery otrzymują od klientów pytania o to, kiedy firma się rozpoczęła i kto jest jej właścicielem. To Twoja szansa, aby upewnić się, że serwery dzielą się twoją wizją z klientami.

Koncepcja i kultura restauracji - Prawdopodobnie wkładasz dużo kreatywności i przemyślenia w koncepcję restauracji, ale Twoi nowi pracownicy będą potrzebowali wprowadzenia do twojego tematu i tego, w jaki sposób mogą pomóc. Na przykład, jeśli twoja restauracja specjalizuje się w lokalnych uprawach, chcesz, aby twoi pracownicy byli wykształceni w zakresie regionalnych owoców i warzyw. Jeśli posiadasz restaurację do grillowania z motywem muzyki bluesowej, chcesz, aby twoi pracownicy mieli pewną wiedzę i uznanie dla muzyki bluesowej.

Zwiedzaj budynek - dając swoim nowym pracownikom wycieczkę po restauracji przed pierwszą zmianą, możesz pomóc im się uspokoić. Gdy przybędą pierwszego dnia, będą wiedzieć, którego wejścia użyć, jak znaleźć zegar czasu i gdzie zatrzymać swoje rzeczy. 

Ustaw cele dla szkolenia! Ustawiając cele treningowe zapewnij swoim pracownikom kurs manager gastronomii, możesz stworzyć standard, który ma spełniać wszystkie serwery. Dzięki temu Twój program jest spójny, a każdy serwer otrzymuje ten sam poziom szkolenia w restauracji. Zapewnij harmonogram treningów - Zanim każdy serwer otrzyma własne tabele, powinien ukończyć program treningowy. Stwórz harmonogram dla swoich trenerów, aby nowe serwery trafiały do ​​każdego kroku programu. Przykładowy harmonogram może trwać tydzień lub dwa tygodnie, w zależności od rodzaju restauracji i stylu usługi. Twórz wzorce treningowe - upewnij się, że harmonogram treningów ma wbudowane testy porównawcze lub małe cele, które każdy serwer powinien spotkać po drodze. Na przykład po pierwszym dniu szkolenia powinni być w stanie wyrecytować listę stałych piw, opowiedzieć historię firmy lub zapamiętać numery tabel.




Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.