Nowy system CRM i dzierżawa kserokopiarki

W swojej firmie planuję zastosować system crm, jesteśmy stosunkowo krótko na rynku więc dopiero teraz się za to zabieram. O tym innowacyjnym zastosowaniu poinformował mnie mój znajomy, z którym często współpracuję i wymieniam towary. System crm pozwoli mi na szybsze dostarczanie faktur elektronicznych oraz lepsze rozplanowanie wszystkich zadań. Przyznam, że pierwszy raz się z nim spotykam więc początki będą trudne. Myślę, że dla wszystkich pracowników niezbędne będzie szkolenie, które ułatwi posługiwanie się nowym systemem. Znalazłam firmę, która oferuje kursy i szkolenia z tego zakresu. Umówiłam się na spotkanie i powiadomiłam wszystkich pracowników o planowanym szkoleniu. Zarządziłam obecność obowiązkową, ponieważ wpłynie to na działanie biura firmy. Musiałam załatwić jeszcze jedną sprawę. Niebawem kończyła się dzierżawa kserokopiarki. Mamy ich w firmie kilka sztuk więc muszę jak najszybciej się tym zająć. Obawiam się, że któryś z pracowników zaniedbał te sprawę i pojawił się ten mały problem. Dzierżawa kserokopiarki jest dla mnie bardzo wygodna, ponieważ gdy ulegnie awarii odsyłam ją po prostu do firmy i dostaję nową sprawną. Unikam w ten sposób kosztów napraw, które potrafią być naprawdę wysokie. Już to przechodziłam, firma zapłacił grube pieniądze za nową kserokopiarkę a gdy ta po roku odmówiła działania koszt naprawy był nieopłacalny i musiałam zamienić ją na kolejną nową, ponieważ gwarancja nie chciała uznać awarii. Teraz mam ten problem z głowy. To rozwiązanie najbardziej mi pasuje. Zleciłam swojemu podwładnemu załatwienie sprawy dzierżawy.



Używamy cookies w celach świadczenia usług i statystyk. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki oznacza, że cookies będą one umieszczane na Twoim urządzeniu. Dowiedz się więcej.